Friday, 6 March 2015

Demak skyline Vs Naza blade 250







Demak Skyline RM9k
= Harga yang rendah, nilai jualan semula yang rendah, penyelenggaraan rendah, badan saiz pertengahan, mudah ringan untuk Lane berpecah, enjin tahan lama masalah kecil yang berlaku dari semasa ke semasa, tiada penyejukan minyak atau penyejukan cecair, berteknologi pertengahan, tidak terbalik garpu, silinder tunggal enjin karburetor, memudahkan untuk diubah suai, 5 gear, kelajuan tertinggi 130 + kmj


KTM Duke 200 RM16k
= Harga tinggi, nilai jualan semula yang tinggi, badan saiz pertengahan, kemudahan berat pertengahan ke lorong berpecah kerana kedudukan tempat duduk, enjin tahan lama mempunyai masalah enjin kecil dari semasa ke semasa, penyejukan cecair, berteknologi tinggi, terbalik garpu, satu silinder enjin bahan api disuntik , mudah untuk diubah suai, 6 gear, kelajuan tertinggi 130 + kmj

NAZA N5 250 RM12k
= Harga pertengahan, nilai jualan semula pertengahan, badan saiz kecil, ringan berat badan mudah ke lorong berpecah, enjin tahan lama mempunyai masalah enjin kecil dari semasa ke semasa, enjin penyejukan cecair, berteknologi tinggi, terbalik garpu, bahan api silinder tunggal disuntik, mudah untuk diubah suai, 6 gear, kelajuan tertinggi 150 + kmj

NAZA Blade 250 RM14k
= Harga pertengahan, nilai jualan semula pertengahan, badan saiz besar, berat berat sukar untuk Lane berpecah untuk penunggang kurang pengalaman, enjin mempunyai ketahanan lebih bahagian yang bergerak adalah sedikit lebih rendah daripada masalah enjin satu silinder yang berlaku dari semasa ke semasa, penyejukan minyak, berteknologi rendah, terbalik garpu, V berkembar silinder enjin bahan api disuntik, mudah untuk diubah suai, 5 gear, kelajuan tertinggi 170 + kmj

No comments:

Post a Comment